Уншиж байна...
 
ЭРДМИЙН ЗӨВЛӨЛ ДҮРМИЙН ДАГУУ АЖЛАА АЛБАН ЁСООР ЭХЭЛЛЭЭЯпон улсаас Монгол Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт элчин сайд Мсарү Игавахараг хүлээн авч уулзлааХӨЛБӨМБӨГИЙН ХОЛБОО ба ХӨШИГНИЙ ЦААДАХ ӨРНӨЛОлон улсын спортын хутга шидэлтийн холбоо манай улсад сургалт зохион байгуулж байнаИМАРТ ДРАГОН салбар энэ сарын 20–ны өдөр нээлтээ хийнэЛ.Төр-Од: УИХ-ын гишүүн Д.Энхтүвшин танхимын ерөнхийлөгч байхдаа ОХУ-тай чөлөөт худалдааны түр хэлэлцээр байгуулахад бэлэн гэдгээ илэрхийлчихсэн#СБД: Жендэрийн дэд салбар хороо 2024 онд хэрэгжүүлсэн ажлынхаа үр дүнг хэлэлцэв#СБД: Албан хаагчид түүхий нүүрсний хэрэглээнд хяналт тавьж ажилланаТөрийн өмчийн 36 цэцэрлэгт хүүхдийн хөгжлийг дэмжих сургалтын хэрэглэгдэхүүн нийлүүллээ‘‘Имарт драгон’’ салбар энэ сарын 11-нд нээлтээ хийнэМонголд бурхан шашныг дэлгэрүүлхэд гүйцэтгэж буй Энэтхэгийн нөлөөСҮХБААТАР ДҮҮРГИЙН 2024 ОНЫ ШИЛДЭГ ХҮҮХДҮҮД ТОДОРЛООТӨРИЙН БАНК ТӨРИЙН ӨМЧИТ ТОП ААН-ИЙН НЭГЭЭР ШАЛГАРЛАА"ИМАРТ БИЗНЕС КЛУБ"-т тавтай морилДҮҮРГИЙН УДИРДАХ АЖИЛТНЫ ШУУРХАЙ ХУРАЛ БОЛОВ
Нийслэлээс бүх цаасан бичиг баримтыг цахимаар авахаар боллоо

Шинэ коронавирусийн халдвар Монгол Улсад бүртгэгдсэнтэй холбоотойгоор өнөөдрөөс эхлэн нийслэлээс авах төрийн үйлчилгээ, албан хэрэг хөтлөлтийг цахимаар илгээх боломжтой болж байна.

Иргэд 400 гаруй үйлчилгээг төрөөс авдаг бөгөөд 300 гаруйг нь нийслэлээс үзүүлдэг байна. Тиймээс эдгээр үйл ажиллагааг яаралтай цахимжуулах нь зүйтэй гэж үзжээ.

ААН, байгууллагууд ulaanbaatar.mn сайтын “Албан бичиг” гэсэн хэсгээр орж тоон гарын үсгээ бүртгүүлснээр цахимаар бичиг баримтаа дамжуулах боломжтой болж байгаа аж.

Энэ талаар Нийслэлийн Мэдээллийн технологийн газрын дарга О.Чинзориг “Өнгөрсөн хугацаанд бид 800 гаруй бичгийг цахимаар солилцсон. Ингэснээр хүргэх хугацааг богиносгож, зардал буурсан. Нэг албан бичгийг явуулахын тулд тухайн бланк, принтерийн хор, дугтуй, шуудангийн зардал гээд тооцвол 1500 төгрөг орчим болдог. Цахим албан бичгийг нэвтрүүлснээр гарах зардлаа 40-60 хувь бууруулсан. Өнөөдрөөс эхлэн нийслэлтэй харилцаж буй аж ахуйн нэгжүүд цахиаар албан бичгээ илгээх боломжтой” гэсэн юм.

Мөн Нийслэлийн Засаг даргын орлогч М.Халиунбат “Ухаалаг Улаанбаатар хөтөлбөрийг 2014 оноос эхлэн хэрэгжүүлсний үр дүнд төрийн үйлчилгээ цахимжиж байна. Одоогийн байдлаар 54 үйлчилгээг цахимаар хүргэх борломжтой болсон бөгөд Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвийн тоог нэмж, төлбөр тооцоог илүү хялбар болгоод байна. Өвчлөл гарсан үед албан бичгийг биеэр хүргэж өгөхгүй байх нь чухал. Бичиг баримт дамжуулах нь халдварыг тараах нөхцөл болох магадлал байгаа учраас ийнхүү цахим системийг ажиллуулах захирамжийг гаргана” гэлээ.

Анхаар! Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд https://atime.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
Нийт 0 сэтгэгдэл
Live
Шинэ мэдээ
Их уншсан
ХАЙРЫН «ХООЛ»
2 сарын өмнөөмнө
Маргааш “Celebrity match”-тай
2 сарын өмнөөмнө
Atime.mn
© Зохиогчийн эрхийг хуулиар хамгаалсан.
Утас: 8015-4080
Имэйл: atime.mn@gmail.com