Уншиж байна...
 
Р.Энхбат: Б.Батцэцэгийн үйлдвэр хамаг тендерийг хамдагМонгол Улсын Хөгжлийн банкны шинэ удирдлагууд олон улсын зах зээлд 350 сая ам.долларын бонд амжилттай арилжлааЦагаан сар, Үндэсний их баяр наадам нь амралтын өдрүүдтэй давхацсан бол хэрхэн шийдвэрлэх эрх зүйн орчныг бүрдүүлнэД.Батлут: Үндэсний сөрөн тэсвэрлэх чадавхыг бэхжүүлж, үндэсний дархлааг бүх түвшинд төлөвшүүлэх бодлого барьж ажилланаЭрчим хүчний тухай хуульд нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай хуулийн төслийг өргөн мэдүүлэвУЛСЫН ХЭМЖЭЭНД 5 АЙМГИЙН 9 СУМАНД ГАРСАН 14 ОЙ, ХЭЭРИЙН ГАЛ ТҮЙМРИЙГ УНТРААХААР АЖИЛЛАГААГ ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНАМОНГОЛЫН ВОЛЕЙБОЛЫН ИДЭРЧҮҮДИЙН УЛСЫН АВАРГА ШАЛГАРУУЛАХ ТЭМЦЭЭН ДУНДГОВЬ АЙМАГТ БОЛЖ БАЙНАОнцгой байдлын байгууллагын алба хаагчид 45.153 хүний амь нас, 1.6 их наяд төгрөгийн эд хөрөнгийг авран хамгааллааН.Учралын урвалт буюу орчин цагийн Исмэл сайд“Төгрөг-100” ойн хүрээнд сурагчдын дунд зохион байгуулсан уралдааны шилдгүүд тодорчээДаланзадгад сумын иргэдийг эрт илрүүлгийн шинжилгээнд хамрууллааХүүхдийн төлөө зөвлөл хуралдлаа“Шугаман эргүүл, цагийн менежмент” хяналт шалгалт, нөлөөллийн арга хэмжээг зохион байгуулж байнаН.Өнөрцэцэгийг ч дарамталж дөнгөсөн У.Хүрэлсүх ардчиллыг залгихаар улайрч эхэллээЭРДМИЙН ЗӨВЛӨЛ ДҮРМИЙН ДАГУУ АЖЛАА АЛБАН ЁСООР ЭХЭЛЛЭЭ
Нийслэлээс бүх цаасан бичиг баримтыг цахимаар авахаар боллоо

Шинэ коронавирусийн халдвар Монгол Улсад бүртгэгдсэнтэй холбоотойгоор өнөөдрөөс эхлэн нийслэлээс авах төрийн үйлчилгээ, албан хэрэг хөтлөлтийг цахимаар илгээх боломжтой болж байна.

Иргэд 400 гаруй үйлчилгээг төрөөс авдаг бөгөөд 300 гаруйг нь нийслэлээс үзүүлдэг байна. Тиймээс эдгээр үйл ажиллагааг яаралтай цахимжуулах нь зүйтэй гэж үзжээ.

ААН, байгууллагууд ulaanbaatar.mn сайтын “Албан бичиг” гэсэн хэсгээр орж тоон гарын үсгээ бүртгүүлснээр цахимаар бичиг баримтаа дамжуулах боломжтой болж байгаа аж.

Энэ талаар Нийслэлийн Мэдээллийн технологийн газрын дарга О.Чинзориг “Өнгөрсөн хугацаанд бид 800 гаруй бичгийг цахимаар солилцсон. Ингэснээр хүргэх хугацааг богиносгож, зардал буурсан. Нэг албан бичгийг явуулахын тулд тухайн бланк, принтерийн хор, дугтуй, шуудангийн зардал гээд тооцвол 1500 төгрөг орчим болдог. Цахим албан бичгийг нэвтрүүлснээр гарах зардлаа 40-60 хувь бууруулсан. Өнөөдрөөс эхлэн нийслэлтэй харилцаж буй аж ахуйн нэгжүүд цахиаар албан бичгээ илгээх боломжтой” гэсэн юм.

Мөн Нийслэлийн Засаг даргын орлогч М.Халиунбат “Ухаалаг Улаанбаатар хөтөлбөрийг 2014 оноос эхлэн хэрэгжүүлсний үр дүнд төрийн үйлчилгээ цахимжиж байна. Одоогийн байдлаар 54 үйлчилгээг цахимаар хүргэх борломжтой болсон бөгөд Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвийн тоог нэмж, төлбөр тооцоог илүү хялбар болгоод байна. Өвчлөл гарсан үед албан бичгийг биеэр хүргэж өгөхгүй байх нь чухал. Бичиг баримт дамжуулах нь халдварыг тараах нөхцөл болох магадлал байгаа учраас ийнхүү цахим системийг ажиллуулах захирамжийг гаргана” гэлээ.

Анхаар! Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд https://atime.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү.
Нийт 0 сэтгэгдэл
Live
Шинэ мэдээ
Их уншсан
ХАЙРЫН «ХООЛ»
4 сарын өмнөөмнө
Atime.mn
© Зохиогчийн эрхийг хуулиар хамгаалсан.
Утас: 8015-4080
Имэйл: atime.mn@gmail.com